FTFa ER MERE END EN A-KASSE

Læs mere om FTFa som organisation, arbejdsplads og ansvarlig aktør på arbejdsmarkedet.

KERNEFORTÆLLINGEN OM FTFa

Vi tror på, at vores medlemmer hellere vil være i arbejde end på dagpenge. Derfor arbejder vi hver dag for at være medlemmernes direkte vej til et nyt job. Både de ledige og dem, der er i arbejde og på udkig efter nye udfordringer.

Vi er en a-kasse for alle, og vi samarbejder med 54 faglige organisationer. Det betyder, at vi kender medlemmernes fag og kan give målrettet rådgivning om arbejdsliv, faglighed og a-kasse spørgsmål. Vi er her den dag, du får brug for os.

Både når vi udbetaler dagpenge, og når vi hjælper dig videre i dit arbejdsliv. Vi tør godt sige, at vi ikke blot er en af Danmarks største a-kasser - men også en af de absolut bedste. Bare spørg et af vores ca. 150.000 medlemmer.

 

GOD SERVICE GIVER VI DIG, FORDI:

1. DET ER DIT ARBEJDSLIV

Vi ved godt, at det er vigtigt for dig at have et arbejde og at have økonomisk tryghed i de perioder, du ikke har et. Derfor sørger vi for, at du kan navigere i reglerne, så der er styr på dine dagpenge. I stedet kan du bruge din energi på at lande dit næste job. Vi skræddersyer vores rådgivning, så den altid tager udgangspunkt i dine behov og i dit arbejdsliv. Vi er nemlig alle sammen forskellige. Heldigvis.

 

1. DET ER DIT ARBEJDSLIV

2. DET ER TRYGT AT VÆRE MEDLEM

Vi gør os umage for at sikre, at du altid har overblik over din situation. Derfor lytter vi til dig og spørger ind til din situation. Når du stiller os spørgsmål, svarer vi dig – og vi går gerne den ekstra mil for at kunne give dig et konkret svar. Det skal være trygt at være medlem hos os.

2. DET ER TRYGT AT VÆRE MEDLEM

3. VI ER TILGÆNGELIGE

God service er, når du kan få sparring eller svar på dine spørgsmål, når det passer dig. Nogle har brug for at tale med vores rådgivere. Andre vil hellere klare det selv. Vi er her, når du har brug for os. Digitalt og personligt. Tilgængelighed hos a-kassen gør det nemmere at komme godt videre i dit arbejdsliv.

3. VI ER TILGÆNGELIGE

4. VI LÆRER AF VORES FEJL

Ingen mennesker er fejlfri. Heller ikke os. Begår vi en fejl, sætter vi pris på at få det at vide. Vi gør altid vores bedste for at rette op og lære af fejlen. Faktisk deler vi den med kolleger, så vi alle sammen kan lære af det og undgå, at det sker igen.

4. VI LÆRER AF VORES FEJL