
1. SÅDAN UDVIKLER DU DIN GODE IDÉ
Lær af andre, test din idé, vælg et godt navn og få fat i domænet. Mød bl.a. idégenereringsværktøjet ’svømmepølen’ og find ud af, hvordan du bruger en forretningsmodel.

2. LAV DET GODE PITCH
Brug dit pitch til at fortælle, hvad din virksomheds værdi er, og hvorfor du er på markedet. Få inspiration til, hvordan du opbygger dit pitch og hvilke elementer, du skal tænke over, når du øver dig.
FLERE TIPS TIL DIG SOM IVÆRKSÆTTER
-
3. Pris og konkurrenter
Hvad er dit produkt eller din ydelse værd? Hvad efterspørger dine kunder? Og kender du egentlig dine konkurrenter? Få indput til, hvordan du finder din mindstepris.
-
4. Selvledelse og motivation
Har du det, der skal til for at drive dig selv frem? Eller har du brug for at finde en partner, der er struktureret, så du kan være ham/hende, der får idéerne?
-
5. Synlighed og salg
Salgsbetingelser, faktura og marketing. Synlighed og salg er noget, der skal læres og planlægges.
-
3. Pris og konkurrenter
Hvad er dit produkt eller din ydelse værd? Hvad efterspørger dine kunder? Og kender du egentlig dine konkurrenter? Få indput til, hvordan du finder din mindstepris.
-
4. Selvledelse og motivation
Har du det, der skal til for at drive dig selv frem? Eller har du brug for at finde en partner, der er struktureret, så du kan være ham/hende, der får idéerne?
-
5. Synlighed og salg
Salgsbetingelser, faktura og marketing. Synlighed og salg er noget, der skal læres og planlægges.