STUDIEJOB I MEDLEMSSERVICE - HOS EN MODERNE A-KASSE

Motiveres du af at gøre en forskel for andre mennesker og yde høj service? Er du interesseret i arbejdsmarkedet og har lyst til at lære mere herom? Kan du lide at tale i telefon og formidle kompliceret lovgivning? Vil du blive skarpere på din egen kommunikation?

Så er denne stilling måske lige dig. Da nogle af vores dygtige studentermedarbejdere bliver færdige med deres studie til sommer, søger vi flere studentermedarbejdere til FTFa’s vigtigste ansigt udadtil – vores Medlemsservice i København. Et callcenter hvor høj medlemsservice og medarbejdertrivsel er i fokus.

SØG JOBBET HER

Du skal yde god service på telefon og chat og gøre en forskel for vores medlemmer

Din primære opgave vil være at vejlede vores spørgelystne medlemmer pr. telefon. Vi vejleder om forhold inden for a-kasse lovgivningen og yder IT support ift. vores selvbetjeningsunivers. Du vil have ansvaret for, at medlemmerne oplever god service og får klart svar, uanset hvad de kommer med af spørgsmål - med stor tålmodighed og empati. Senere hen vil der også være mulighed for at vejlede over chatten, men telefonen er den primære opgave.

Vi arbejder med Lean som forbedringsværktøj i vores dagligdag og med mål på svartider på telefonen og medlemstilfredsheden, hvor bl.a. vores samtaler optages og bruges til læring. Du vil blive målt på antallet af kald, samtaletid og kvalitet på telefonen og chatten.

Du er en serviceminded studerende, der brænder for telefonisk vejledning

Du er studerende og kan fremvise studiekort samt har minimum to år tilbage af dit studie. Du har god erfaring med service fx fra butik eller kundeservice pr. telefon, og du vil trives med at tale i telefonen hele dagen, når du er på job. Måske du også har erfaring med kundeservice over chat. Vigtigt er det også, at du har et stort service-gen og er en dygtig formidler, der kan vejlede klart og tydeligt med professionel empati. Engelsk er et must, og du har generelt IT-tække. Du magter at holde hovedet koldt, når der er mange telefoner og chats - og kan stadig smile til kolleger og til medlemmet i røret. Du er fleksibel og ansvarsfuld ift. dine vagter.

Vi tilbyder en attraktiv pakke og en samfundsansvarlig arbejdsplads

Vores medlemmer fortæller os, at de kan stole på os. At vi er imødekommende, hjælpsomme, troværdige og ser dem som mennesker frem for bare endnu et nummer i rækken. Vi tror, det skyldes, at vi blot behandler medlemmerne på samme måde, som vi behandler hinanden som kolleger.

Du bliver ansat på en kontrakt på 15 timer i gennemsnit om ugen. I praksis vil det betyde, at dine vagter typisk fordeler sig på 8-10 vagter om måneden. Der vil være uger med få eller ingen vagter og andre uger med mange vagter. Der arbejdes i tidsrummet 8.00 -18.00 på hverdage. Eksempler på typiske vagter er fra kl. 8-13, kl. 9-17 eller kl. 10-18.

Du skal være forberedt på at arbejde mere i skoleferieperioder, hvor de faste medarbejdere holder fri - fx i sommerferien, påsken og julen – og især i ugerne 26/27, som er ekstraordinær travle.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til lokalaftale. 

Du bliver samtidig en del af en arbejdsplads, der har som erklæret mål at skabe samfundsmæssig værdi. Af samme årsag arbejder vi med den tredobbelte bundlinje, hvor vores sociale indsats og miljømæssige hensyn indgår i vores økonomiske resultater.

Vi lærer dig godt op

Du skal have mulighed for at starte til 1. marts 2021 og skal kunne gennemføre et længere og omfattende oplæringsforløb med andre nye studerende. Forløbet er planlagt med hele og halve dage i dagstimerne, ca. 11-13 dage i ugerne 09, 10, 11 og 12. Du vil sammen med dine nye kolleger blive undervist i arbejdsløshedslovgivningens mange områder, vores IT-systemer og organisation samt den gode telefonservice. Der vil også være medlyt hos dine erfarne kolleger. Du skal være forberedt på en oplæring under de restriktioner, som der nu måtte være ift. corona situationen.

Vi vil rigtig gerne høre fra dig

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og cv via linket eller ftfa.dk senest d. 24. januar 2021. Hør mere om jobbet hos chef for Medlemsservice, Benna Hindborg, på: 8938 3809. Der afholdes løbende samtaler primært i uge 3, så send din ansøgning, så hurtigt det er muligt. Vi trækker referencer inden du tilbydes jobbet.

Vi tror på, at vores medlemmer hellere vil være i arbejde end på dagpenge

FTFa arbejder hver dag for at være medlemmernes direkte vej til et nyt job. Vi er en partipolitisk neutral a-kasse med 58 medlemsorganisationer og mere end 150.000 medlemmer. Vi er på en rejse, hvor vi bevæger os fra at være en traditionel a-kasse til at blive Danmarks bedste til at rådgive vores medlemmer om jobsøgning og karriereudvikling og til at formidle job til medlemmerne. Se mere på www.ftfa.dk

SØG JOBBET
top

Afspiller nu: