MEST STILLEDE SPØRGSMÅL OM TAST SELV

For at kunne logge ind på FTFa’s selvbetjeningsløsning, Tast-Selv, skal du være medlem, have et NEM-ID, og have en version af Java, der er supporteret af NEM-ID.

På NEM-ID’s hjemmeside kan du se om den internetbrowser du bruger  er testet af NEM-ID til login med NEM-ID.

Desuden anbefaler FTFa, at du følger de vejledninger, du har fået til din computer fra f.eks. Microsoft eller Apple, omkring opdateringer og vedligeholdelse af computeren.

Nyttige links:

  • www.nemid.nu – læs omkring NEM-ID understøttede internet browsere. Test evt. din computer

  • www.adobe.com – For at du kan læse de dokumenter/breve vi har lagt på vores selvbetjeningsløsning skal du kunne læse PDF-filer. På Adobe’s hjemmeside kan du hente en gratis version – Adobe Reader

  • www.java.com – Du skal have Java installeret på din computer. Her kan du hente den seneste version du har installeret eller teste den du har installeret. FTFa anbefaler, at du foretager installationen med den internetbrowser der er din standard-browser og at du lukker alle andre internetsider imens.

TAST SELV VIRKER IGEN

Du kan igen logge på Tast Selv.

*OPDATERET TORSDAG DEN 24. JANUAR KL. 12.13*

Hvorfor kan jeg ikke logge ind på jeres side?

Dette kan skyldes to ting.

  • Dit NemID kan kun anvendes i din bank (se på NemID.nu, hvordan du ændrer det til at logge ind andre steder) eller
  • Din Java er ikke installeret korrekt, eller du har ikke tilladt, at der kan afvikles Java-plugins i din browser (se på Java.com, hvordan du installerer og tester den, du har).

Windows 8: Hvordan kommer jeg til desktop-udgaven af internet browseren?

Tast ALT + D

Jeg bruger en Mac og Safari browser og mit NEM-ID virker andre steder?

Safari blokerer som standard for 3.parts cookies. Følg vejledningen for at tilpasse din opsætning.

Hent vejledningen her (PDF)

Hvordan logger jeg ind med min iPad?

For at kunne anvende din iPad på Tast Selv skal du ændre i dine cookieindstillinger.

Gå ind under indstillinger og vælg Safari. Når du er kommet ind på Safari fanen, skal du finde frem til ”Bloker Cookies”. 

Indstillingen under ”Bloker Cookies” skal være "Tillad altid".

Du skal huske at genindlæse vores hjemmeside efterfølgende, for at det virker.

Hvorfor kan jeg ikke logge på med den internet browser jeg normalt bruger?

Vi henviser til de browsere, der er supporteret af NEM-ID. Se evt. deres hjemmesiden for versioner, og hvordan Java afvikles i browseren.

De dokumenter, jeg har modtaget, fra FTFa under mit arkiv ser underlige ud?

Du går op til et andet menupunkt f.eks. - Dit medlemskab - og herunder - dine data – og venter til siden er indlæst og dernæst tilbage igen til ”Arkiv – modtaget fra” – gentages 2 gange.

KONTAKT OS

Chat med os ved at bruge chatten i nederste højre hjørne af skærmen. Eller ring til os på tlf. 7013 1312
SE HER HVORNÅR DET ER BEDST AT RINGE TIL OS
top

Afspiller nu: