GENVEJ TIL ET LÆKKERT CV OG ANSØGNING

I efteråret 2021 udvidede FTFa kataloget over produkter til medlemmerne med MinJobprofil.
MinJobprofil er et online værktøj, hvor medlemmet kan sætte ansøgningsmateriale op i et flot design og få hjælp til at lave et godt CV og en god ansøgning.

FØRSTE KIG SKAL GØRE INDTRYK

Arbejdsgivere forventer i dag, at en ansøgning samt et CV er sat flot og overskueligt op, og at materialet er målrettet til et konkret stillingsopslag. Derfor er det afgørende, at medlemmernes materiale inviterer til at blive læst. FTFa vil med MinJobprofil hjælpe vores medlemmer med at opbygge et flot, skarpt materiale samt lette ansøgningsprocessen for vores ledige medlemmer, der hvor vi kan.

MinJobprofil i korte træk

• MinJobprofil har mere end 26 skabeloner, som giver et væld af grafiske og visuelle muligheder
  • Der ligger hjælpetekster, der beskriver, hvad man med fordel kan lægge vægt på, når man udfylder de forskellige afsnit i cv’et og ansøgningen
  • Der er et inspirationsunivers med artikler og videoer med tips og tricks til god jobsøgning, brug af netværk, guide til videoansøgning, guide til LinkedIn m.m.

KOM MED PÅ GUIDET TUR

MinJobprofil er nem og intuitiv at bruge. Brug et minut og se, hvordan det ser ud for medlemmerne.

Minjobprofil Thumbnail 1

Ansøgningsmaterialet er medlemmernes vigtigste våben, når de søger job. Men vi ved desværre, at mange taber modet allerede inden, de skal lave deres cv og ansøgning. Med MinJobprofil giver vi medlemmerne en mulighed for nemt at lave et professionelt materiale, så de skiller sig ud i bunken af ansøgere. Kasper Højvang Kyed, adm. direktør i FTFa

Medlemmer får unikt indhold til dem

Alle tekster på MinJobprofil er målrettede FTFa´s medlemsgrupper - bl.a. Socialrådgivere og Bygningskonstruktører.

Materialet tager afsæt i typiske medlemssituationer fx nyuddannede, brancheskift, medarbejder, der vil være leder.